На прохання читачів ми розміщуємо інформацію про те, куди і як можна поскаржитися на неякісну роботу транспортників.
Поскаржитися на роботу міського транспорту, висловити своє невдоволення чи побажання або ж отримати інформацію про права та обов’язки пасажирів і перевізників можна за телефонами 297-59-97, 72-15-90 з 9.00 до 13.00 і з 14.00 до 18.00.
Саме тут Ви можете злити весь негатив і звільнити душу від наболілого. Практичного ефекту, швидше за все буде мало,
але для душевної рівноваги і нервової системи спілкування з "транспортним психологом" від міськради дасть позитивний
ефект.
Отже, можна поскаржитись у Комітет захисту прав споживачів. Багато це не коштуватиме. Один аркуш паперу і оплата
рекомендованого листа на адресу: Головне Львівське обласне управління у справах захисту прав споживачів;
Начальнику Головного управління Сосновському Павлу Степановичу, 79000 м. Львів, вул. Чайковського, 20, т/ф (0322) 72-28-63,
E-mail: lvivspogivzachist@lv.ukrtel.net. Напишіть заяву у якій вкажіть, коли і яким чином було порушено Ваші права і
вимагайте дій. Вони за це отримують кошти, які вираховують з ваших зарплат і прибутків у вигляді податків.
На таку заяву зобов'язані відповісти протягом місяця згідно Закону України "Про звернення громадян".
Нижче також наводимо перелік автоперевізників з координатами. Іноді це дії. Зокрема нещодавно було покарано водія
маршруту №52 за погане поводження з пасажирами. Інформацію взято з офіційного сайту Львівської міської Ради www.city-adm.lviv.ua
N п.п
Назва автопідприємства
Адреса паркування
транспорту чи юридична адреса
Прізвище, ім’я, по батькові керівника, № телефону
Номери маршрутів
1.
ЛКП АТП №1 м.Львова
м.Львів-66,
вул.Грунтова,1-Б
Гриньків Орест Михайлович
тел.223-45-78 факс.240-51-30
№ 2,50,51
2.
ВАТ “ЛАТП 14630”
м.Львів,
вул.Городницька,47
Шкурган Микола Іванович
тел.52-11-82 факс.52-21-24