Підтримаємо транспортників міста! |
Пишіть: bydlovoz@i.ua головна форум опитування русский альтернативний сервер http://bydlovoz.narod.ru |
З історії "бидловозів" та львівського транспорту25.10.2006 Львів робить ставку на ЛазиНа початку 21 століття Львів постав перед необхідністю заміни міського електротранспорту — трамвайний парк у місті зношений на 100%, а тролейбусний — на 67%.24.10.2006 Всі автобусні заводи ЛьвівщиниАН "Прес-Тайм" продовжує робити своєрідні "паспорти" основних галузей економіки Львівщини. Минулого тижня читачі мали змогу ознайомитись з банківською системою Львівської області, сьогодні ми розглянемо автобусобудування регіону.09.10.2006 МАРШРУТКА ЯК СИМВОЛВ кінці восьмидесятих, коли стало очевидно, що система комунального транспорту не встигає за темпами життя, на вулицях українських міст стали масово з'являтись вони.Ні-ні, не лякайтесь, маємо на увазі не всеїдних монстрів, і не потвор-мутантів. Хоча, те, про що йтиметься в цьому есеї, також не відрізняється ані особливою вибагливістю, ані довершеною естетикою. Йдеться про знайомий і рідний кожному мешканцеві хоч якось великого міста України вид транспорту, котрий стрімко, до слова, увімчався в усталений десятиліттями автобусно-тролейбусний (і подекуди ще трамвайно-метрополітеновий) уклад наших вулиць: про маршрутки. 05.10.2006 і ще трохи про маршруткиЕйфорію появи маршрток пережили практично всі країни світу. З'являлися вони з різних причин і існували від 2 до 10 років у різних країнах. Так, наприклад, США ця хвиля охопила у 1913-1915 роки, Мексику у 70-х роках минулого століття, Польщу у кінці 80-х і так далі. Проте у всіх випадках їх епоха закінчувалася природним шляхом, і пасажири з полегшенням пересідали в звичні для них трамваї і автобуси.Всі права застережено. Передрук тільки з посиланням на "Бидловоз" |