ѕ≥дтримаЇмо транспортник≥в м≥ста! |
ѕиш≥ть: bydlovoz@i.ua головна форум опитуванн¤ русский альтернативний сервер http://bydlovoz.narod.ru |
Ќовини27.03.2007 ” Ћьвов≥ буде легкий метропол≥тен” Ћьвов≥ таки споруд¤ть метропол≥тен, але не звичайний, а Ђлегкийї. як розпов≥в п≥д час сьогодн≥шньоњ прес-конференц≥њ депутат Ћьв≥вськоњ м≥ськради в≥д фракц≥њ ”Ќѕ, екс-кер≥вник в≥дд≥лу √енерального плану Ћьвова –оман јндрусишин, буд≥вництво саме такого легкого метропол≥тену передбачаЇ концепц≥¤ розвитку м≥ста.Ђ онцепц≥¤ розвитку передбачаЇ не п≥дземне метро, не п≥дземний трамвай, а легкий метропол≥тен. ÷е нова розробка Ѕ јнтонова Ц метропол≥тен на магн≥тн≥й потужц≥. ¬≥н маЇ не т≥ параметри, що метро та п≥дземний трамвайї, Ц розпов≥в –оман јндрусишин. «а його словами, такий метропол≥тен може проходити п≥д землею на глибин≥ 50-70 метр≥в. Ќа його думку, цей вид п≥дземного транспорту найб≥льше пристосований до Ћьвова. ƒепутат наголосив, що маршрут майбутнього легкого метропол≥тену необх≥дно прокласти так, щоби в≥н проходив по дотичн≥й до ≥сторичноњ забудови територ≥њ. ѕри цьому ЂзвТ¤зувавї величезн≥ райони (наприклад —их≥в та –¤сне). ўо ж то того, ск≥льки м≥сту коштуватиме таке Ђлегкеї задоволенн¤, то –оман јндрусишин в≥дпов≥сти не зм≥г. Ђякщо сьогодн≥ це буде одна сума, то за дес¤ть рок≥в цифра буде зовс≥м ≥ншоюї, Ц п≥дсумував в≥н. ќднак запевнив, що до такого буд≥вництва треба залучати значн≥ ≥нвестиц≥њ. ўоправда, спорудженн¤ легкого метропол≥тену дос≥ залишаЇтьс¤ в планах, адже дл¤ того, аби розпочати первинн≥ роботи, потр≥бен генеральний план м≥ста та розробка транспортноњ схеми Ћьвова. Ђ—тад≥¤ створенн¤ легкого метропол≥тену буде перепл≥татис¤ з транспортною схемою ≥ з генеральним планомї, Ц додав јндрусишин. Ћьв≥вський портал ¬с≥ права застережено. ѕередрук т≥льки з посиланн¤м на "Ѕидловоз" |