B (1K)y (1K)d (1K)l (1K)o (1K)v (1K)o (1K)z (1K)
Підтримаємо транспортників міста!
logo_b (1K)
Пишіть: bydlovoz@i.ua головна форум опитування русский альтернативний сервер http://bydlovoz.narod.ru

Звернення і статті

15.03.2007 Евакуація по львівськи 2

Сьогодні, 15 березня 2007, року о 13:30 ми знову стали свідками «боротьби за чистоту вулиць» з боку міської влади на проспекті Свободи, напроти Макдональдсу. Жертвою евакуатора з номерним знаком ВС 2392 АХ стала старенька «шістка» (номерний знак 743 86 ТС), яку вже втиг вчепити вгодований «борець за чистоту вулиць» з великим червоним (ймовірно, від натуги) обличчям, вдягнений у форму муніципала, тоді, коли підбіг стурбований власник шістки. У салоні «чистильщика» сиділа кобіта з міліцейськими погонами і про щось говорила по телефону. Власник шістки почав просити «відпустити» його авто. Після недовгих вмовлянь, чоловік з червоним обличчям у формі муніципала взяв у водія шістки гроші і машину звільнили з полону. Останньою фразою водія шістки була: «Бізнесмени х...ві!»

Його можна зрозуміти, адже якихось 5 метрів спереду приспокійнісінько стояло кілька іномарок. Нам вдалося зауважити «Тойоту RAV-4», яка стояла найближче. Та й взагалі в районі дії заборони паркування стояло ще BMW, «Ланос» і кілька автомашин таксі.

Виникає кілька запитань до міської влади:
  • Чому евакуатор звернувся у першу чергу до порівняно невеликої «шістки»?
  • Чому заборона паркуватися не стосується таксівок?
  • Чому дозволяється паркування на тротуарах?
  • Чи встановлені у евакуаторах касові автомати, чи все ж таки праціаники муніципальної дружини беруть хабарі?

Одразу ж кілька пропоновани варіантів відповідей:
  • Існує таємна постанова Міської Ради щодо продукції радянського та російського автопрому під кодовою назвою «Остаточне вирішення жигулівського питання у місті Львові». Згідно цього плану проти продукції АвтоВАЗу вживатимуться жорсткі каральні заходи. Їхні власники побачать, що краще купувати «Тойоти», «Мерси», «бехи», оскільки на ці транспортні засоби не розповсюджуються вказівки міського керівництва. Таким чином, міське чиновництво сприяє тому, щоб львів'яни пересідали на нові авто, а старі списували на брухт. Та й взагалі не личить, щоб у Львові їздили якісь там москальські «жигулі».
  • Евакуатори бояться чіпати іномарки, бо там можуть і послати та зіпсувати настрій.
  • Таксівки є нематеріальними, а тому не заважають маршруткам. Кожен водій бидловоза при бажанні може проїхати кріз таксі, як кріз фантом у казках. Авто таксі матеріалізується тільки, коли в нього сідає пасажир.
  • Тротуари – це місце для паркування, за яке беруться гроші (згідно того таємного указу ЛМР)
  • В евакуаторах є касові автомати і кожна гривня за неправильне паркування йде до бюджету, або ж його там нема і вуйко з червоним обличчям поведе нині пані міліонершу на каву.

Отож, придбали за гроші городян евакуатори, і перетворили їх у досить таки прибутковий бізнес. А правило «всі рівні перед законом» чомусь у Львові не діє.

http://bydlovoz.lviv.ua

05.03.2007 Дон Кіхот міської Ради проти таксі

На минулому тижні керівник управління транспорту і зв'язку Львівської міської Ради знову висловився щодо грандіозних планів щодо реформування транспортної системи міста. Коли прочитав, у мене аж дух захопило. Це, якщо все впровадити, що запропонував високий начальник - це ж скільки додаткових коштів отримає бюджет!

Тезово пропозицію М.Шкургана можна сформолювати наступним чином:

  • "Сьогодні люди хочуть отримувати послугу - і ця послуга повинна бути якісною, такою, щоб не було скарг і щоб людина залишалася задоволеною";
  • "Але в основному машини, які використовують переважно ті, хто працює поза будь-якими правилами, це - машини 15-20 річної давності. Середній "вік" цих машин такий, що їх треба відправити в металобрухт. І возити людей на таких машинах просто не можна. Зрозуміло, що на це треба кошти, але ж подумаймо про те, що таксі, які курсують Львовом, - це обличчя нашого міста"
  • Ми ж повинні вживати заходи для того, щоб використовували транспортні засоби, які відповідають усім вимогам;
  • у Львові "дика" конкуренція з боку "нелегальних" таксистів, які не дають працювати "легальним таксистам";
  • немає єдиної сітки тарифів на атксоперевезення;
  • ну і зрештою бюджет втрачає купу грошей від незаконних таксі, яких в місті аж забагато і взагалі їх кількість треба різко скоротити.


Почитав це все і одразу ж згадав відомий твір Сервантеса і бій славного Донкіхота з вітряками. Основним в цій ситуації був саме бій на честь Дульсінеї Тобоської. УТЗ ЛМР також вирішило дати бій. Тільки, як і мер почали не з основного а з далекого - другорядного, а може й третьорядного.

Андрій Іванович, як і кожен порядний львівський мер почав боротися не за водопостачання, проти поганих доріг і за якісні послуги ЖЕКів, а з гральними автоматами... Це ж основне зло в місті, першочергова проблема. До дупи занедбані стадіони, дитячі майданчики. Тре боротися з гральними автоматами.

Управління ж транспорту і зв'язку знайшло іншого ворога - таксомотори. Адже майже кожен львів'янин настільки багатий, що мало не щодня катається на таксі, а тому міська рада просто завалена скаргами обурених пасажирів, які ніяк незадоволені цінами, технічним станом та поводженням водіїв машин з шашечками. А крім того, кожного корінного льв'янина обурює те, що кляті "дикі таксисти" не доплачують мільйони гривень податків до бюджету, бо у них невстановлені таксометри, а отже гроші отримані від пасажирів не обліковуються.

Все було б смішно, якби не було сумно. Виникає запитання, чому шановний М.Шкурган не візьметься спочатку за громадський транспорт, щоб створити здорову конкуренцію "поганим таксі". Чому старезні ЛАЗи, що їздять пільговими маршрутами АТП, в якому колись працював пан Микола - не псують "обличчя міста", а маленька "копійка" псує? І знову ж - наскільки перероблені вантажні мерседеси відповідають нормам перевезення пасажирів? Зрештою, чому у кожній маршрутці не поставити касовий автомат, який би обліковував усі кошти, що проходять від пасажирів за день? Львівські перевізники заробляють від кількох десятків тисяч доларів до кількох сотень тисяч доларів на місяць, але до бюджету податки надходять мізерні, бо ці кошти ніде не обліковуються.

Схоже, що навести порядок у цій галузі не зацікавлені ані мер, ані УТЗ ЛМР, ані самі перевізники. Вся справа у транспортному лобі. Ось ви львів'яни - бидло, послухайте чергову казочку про "кляті таксівки", сідайте у "бидловоз" і їдьте, куди завезуть, а питання якості, комфорту Вас нехай не цікавлять. Ви ось ліпше допоможіть з таксистами розібратися.

Отже - боротьба з вітряками і стрясання повітря подовжується. А допоки хотілося б порекомендувати провести у міськраді якісь тренінги для чиновників, щоб вони вміли хоча б рахувати прибутки для бюджету від таксівок і від громадського транспорту і не ляпали дурниць принаймні на людях, адже люди не настільки тупі, як вам здається панове начальники.
http://bydlovoz.lviv.ua

Вибіркова евакуація...

Львів'ян протягом кількох останніх місяців чує з уст міського голови Андрія Садового та начальника Управління транспорту і зв'язку ЛМР про непримиренну боротьбу наших можновладців з неправильно припаркованими авто.

Для цього вживається купа різних неофіційних та офіційних дій. Міська рада закупила навіть два нових евакуатора, яким, завдяки невеликому крану, не потрібний додатковий заїзд. Вони просто вантажать порушника і відвозять на штрафмайданчик. Послуга не з дешевих і вже перевалила відмітку 250 грн.

Крім того час від часу проводяться рейди, в яких особисто беруть участь представники міськради. Нещодавно проти всіх мешканців центральної частини міста навіть було проведено "психологічну атаку", коли бадьорий чоловічий голос з динаміків повідомляв нам десятки разів, як потрібно дотримуватись правил дорожнього руху і де не можна паркувати свої авто.

І ось вчора мені довелося побачити, так би мовити, "закон в дії". Неподалік від оперного театру стояла припаркована невеличка "Шкода Фабія", на колеса якої доблесні хлопці у помаранчевих куртках вже натягнули спеціальні пристрої, щоб евакуювати "неправильно припаркований транспортний засіб". Щоправда "Фабії" повезло. Поряд з'явилася її господиня і після нетривалих переговорів її машинку було визволено з тенет борців за правильне паркування.

Ніби звичайна, штатна ситуація. Дивує щоправда один факт. Навколо так само неправильно припарковані стояли велика БМВ і Тойота. Проте до них не під'їхав ніхто. Причина до банальності проста. Ці автівки просто не поміщаються на платформу евакуатора.

Отже правила порушувати можна. Головне купувати машину побільшу, тоді Вам жодні евакуатори не страшні. Крім того можна спокійно паркуватися на тротуарах. Там евакуатор не працює. А пішоходи, то не учасники дорожнього руху. Тому плювати на те, як вони пересуватимуться тротуарами міста. Самі чиновники часто рекомендують ходити пішки, хоча самі надають собі привілей їздити власним приватним транспортом. І це зрозуміло, бо тоді ти, як лицар у середньовіччі маєш перевагу над простолюдином, мешканцем міста, бо ти на коні (на авто).

Як вирізати апендицит автогеном через дупу...

Саме ці слова з відомого анекдоту про досягнення радянської медицини пригадуєш, коли чує про чергові "новаторства" від міськради щодо реформування транспортної системи міста та впорядкування руху. Особливо, коли йдеться про розвантаження центральної частини міста, стоянки для приватного транспорту, зупинки для автобусів.

Схоже, що плани впорядкування міста розробляються методом тику. Щось десь почув, щось десь сказали і ось маєте нові правила і дериктиви. Вирішили боротися з неправильно припаркованими авто, але не знаємо, як це зробити, а тому у совковому дусі вирішили створити ще одне джерело корупції у вигляді "бригад евакуації".

А чи є альтернатива у водіїв, які так само, як і Андрій Садовий, і Микола Шкурган і майже сотня депутатів міськради, мають право вчасно приїхати на роботу. Немає. Тому і паркують своїх сталевих коней на тротуарах та у бічних вулицях. Звичайно є ризик бути евакуйованим, якщо їздиш на старенькій "копійці" або не встиг дати хабаря "евакуаційним бригадам". Та діяти так заставляє безвихідь.

Можливою альтернативою міг би стати громадський транспорт, та він ходить якось хаотично. Немає чітко встановлених графіків. Не знайдете Ви цих графіків і на сторінці міськради. Bydlovoz звернувся вже до Управління транспорту і зв'язку з проханням надати інформацію про графік руху транспорту. Ми навіть готові розмістити цей графік у нас на нашій сторінці, проте досі відповіді немає.

Андрій Іванович любить їздити до Польщі та Німеччини, то хай би там і подивився, як працює громадський транспорт, як організовано паркування і чи багато автобусів обладнано приладами GPS. Не варто боятися спитатись, якщо чогось не знаєш. Вчитися не соромно. Соромно демонструвати своє невігластво, представляючи його, як чергову мудрість.

Можливо варто витратити кошти заплановані на купівлю GPS на розробку нормального плану реформування транспортної системи, встановлення парковочних автоматів, взагалі відправити трохи молоді з міськради за кордон повчитися. Тоді і житимемо краще.

А поки що у Львові ведеться хаотична забудова. Нікого не цікавить забезпечення під'їзду до будинків, планування місць для зупинок транспорту, планування стоянок, планування місць для смітників. Це все перекладемо на голови наших нащадків, які сушитимут голову над тим, як же прокласти трамвайну колію серед купи натиканих, як небуть висотних і приватних будинків. Немає в нас і генерального плану розвитку міста.

Ось і шарахається Львів зі сторони у сторону, як нетверезий вуйко, що вийшов з корчми, а чиновники вигадують черговий метод вирізання апендициту автогеном через дупу, а потім ще й хизуються тим методом перед журналістами на прес-конференціях. Отак за "глобальними" справами і забувають про дрібниці без яких місто не може жити.



Іван Шелявський

Несподівано випав сніг в кінці січня, муніципали більше заробляють і дистильована вода у головах львівських чиновників

Минули свята і BYDLOVOZ повертається до свого улюбленого читача, щоб інформувати його про навколо транспортні проблеми нашого рідного міста лева.

Отже, сьогодні ми поговоримо про дистильовану воду у головах львівських чиновників, зростання заробітків муніципалів, реформування транспортної системи і несподіваний сніг в кінці місяця.

І раптом в січні випав сніг....

А ви як думали, у наших тропіках вже давно у січні не падав сніг. Все сталося нежданно негадано. Синоптики говорили про глобальне потепління, а комунальники вірили цим прогнозам, як наївні діти. Гідромецентр ж ніколи ще не помилявся. Все було спокійно і тихо, аж раптом сніг на голову. Такого в січні та ще й в Україні не зміг би передбачити навіть Нострадамус.

І ось, коли начальник інженерного управління ЛМР на пару з Андрієм Івановичем сиділи вдома у тіні пальми у літньому саду та ліниво попивали кокосовий коктейл, обговорюючи цьогорічний урожай бананів на плантаціях Львівських колгоспів, раптом пішов сніг...

Оскільки стихійне лихо прийшло якось неочікувано, то й техніка була неготова. Адже сніг у Львові випадає дуже рідко. Проте інженерне управління все ж таки не розгубилося у цій скрутній ситуації. Для прибирання Лємберга було змобілізовано аж 89 одиниць техніки, які за словами начальника інженерного управління, працювали ночами і прибрали весь сніг у Львові. Один з діджеїв "Львівської хвилі" навіть зауважив, що коли ви випадково побачили десь неприбрані дороги, то ви не у Львові.

Виявилось, що я, як і тисячі львів'ян мешкаю поза межами цього славного міста. А тому змушений був місити ногами кучугури снігу. Очевидно також, що снігоприбиральна техніка спроектована із застосуванням технології "стелс", оскільки її взагалі важко було виявити у віддалених куточках міста.

Полегшення приніс візит Віктора Федоровича. Почистили усі маршрути пересування прем'єра. Можливо варто кожному львів'янину запросити Януковича до себе до хати, хоча б на кілька хвилин, тоді і до нас почнуть чистити дороги.

І нарешті недавно начальник управління транспорту та зв'язку відкрив таємницю, хто насправді винен у нечищених вулицях. Виявляється, що неправильно припарковані авто. Ось так.

Про зарплати муніципалів

Для покращення ситуації з прибиранням снігу міська влада придбала два додаткових евакуатора. Тепер вже автоводії платитимуть до 350 грн. за неправильно припарковане авто, а вулиці стануть чистими.

Шкода тільки, що загальні правила не стосуються чиновників з міськради. Хай би ходили пішки і користувалися маршрутками та іншим громадським транспортом і не заважали своїми транспортними засобами прибирати центральну частину міста.

Муніципалів знову стали долучати до рейдів проти порушників правил паркування, і вони знову отримали можливість брати хабарі, які є суттєво меншими за виклик евакуатора.

Хайтех на службі у міськради

За повідомленнями прес-служби ЛМР та інформацією отриманою під час прес-конференції самого очільника управління транспорту і зв'язку Миколи Шкургана, стало відомо, що незабаром усі пільгові маршрути будуть обладнані приладами GPS і за ними слідкуватимуть з космосу. На це передбачають витратити десь біля 40 000 грн. з міського бюджету.

А ще достовірні джерела повідомили нам, що водіям вживлятимуть під шкіру спеціальні датчики, які точно повідомлятимуть такі показники, як кількість алкоголю у крові та інші.

Ці стимулятори передаватимуть також запис усіх розмов водія у режимі реального часу прямо на пульт до міського голови та начальника управління транспорту і зв'язку, а вони почувши грубі слова водія до пасажирів зможуть спеціальною кнопкою посилати сигнал до датчика під шкірою водія, який вразить невихованого шофера легеньким струмом.

Загалом до кінця наступрного року планується замінити усіх водіїв роботами, як це було зроблено у одному з передмість Франції. І це добре, адже робот ніколи не помиляється. Ось такі нововведення чекають нас у новому році.

Очевидно, що переймаючись глобальними транспортними проблемами міська влада не має часу для того, щоб встановити графік руху скажімо маршруту №86, а тому водії ніколи й не знають, коли відправляється остання маршрутка з Сихова на Брюховичі. Це може бути і 19:00 і 21:00.

Та ми віримо, що вже цього року до нас прийде GPS, а за якихось два три роки Львів на чолі з Андрієм Садовим та під мудрим керівництвом Миколи Шкургана стане міжгалактичним транспортним вузлом, який за маштабами переплюне добре відомі Нью-Васюки.

До фантастичних обіцянок можна віднести і плани вже до кінця першого кварталу 2007 року забрати всі "бидловози" з центру міста і залишити там тільки нові комфортабельні автобуси, але поживемо, побачимо.

І нарешті про дистильовану воду у мізках львівського чиновництва

Недавно дивився черговий турнір Клубу веселих і кмітливих. Там йшлося про те, що мозок людини майже повністю складається з води. В мене особисто виникло відчуття, що мозок міських депутатів складається повністю з добре очищеної дистильованої води, інакше як пояснити встановлення величезного екрану напроти супермаркету "Арсен", що на проспекті Чорновола.

Мало того, що це рекламне ноу-хау відволікає увагу водіїв саме у тому місці, де часто здійснюються розвороти, то ввечері екран сліпить водіїв. Як результат, можна щонайменше вдарити передню машину.

Проте дистильована вода у мізках чиновництва не спонукає до глибокого аналізу встановлення подібних рекламних пристроїв, тому хочу підкинути їм ще одну ідею. Дайте дозвіл на те, щоб вкопали і встановили такий екран посеред дороги. Тоді буде набагато зручніше дивитися цей величезний телевізор.

А ви зможете заробити пару тисячок для безкоштовної заміни дистиляту у мізках.

Ніби все. До зустрічі любі читачі.

Звернення до водіїв громадського транспорту та водіїв "бидловозів"

Ми всі розуміємо, що Ваш хліб дається Вам не легко, але все ж таки.

1. Додатковий пасажир на узбіччі не дає права з лівого ряда різко перелаштовуватись у правий, не показавши сигналу повороту.
2. "Бидловози" не престосовані до перегонів, а тому не варто влаштовувати такі перегони, особливо на Брюховицькому маршруті, де досить часто трапляються аварії.
3. Ми розуміємо, що більшість водіїв колись перевозили дрова та інші неживі вантажі, але все ж таки спробуйте навчитися плавно перемикати передачі, бо Ви возите все ж таки людей, хоча Ваші господарі вважають пасажирів бидлом. Потренуйтеся вдома плавно відпустити педаль зчеплення і так само плавно натиснути педаль газу і у Вас все вийде.
4. Ми так само чудово розуміємо, що Ви не маєте часу на перекури, але все ж таки спробуйте не курити в салоні, або ж дайте таку ж можливість пасажирам. Багато з нас також із задоволенням затягне улюблену "Приму" їдучи з центру на Сихів. Можна також усім бажаючим зайти в управління транспорту та зв"язку міської ради і засмалити собі там у присутності всього чиновництва.

Сподіваємось, що до Вас буде донесено це звернення і ми пасажири знайдемо порозуміння з перевізниками.

Звернення до пішоходів

Шановні львів"яни, ті що рухаються на "своїх двох". Правила дорожнього руху існують і для Вас, хоча Ви не є транспортним засобом. Якщо Ви їх порушуєте - Ви шкодите самі собі. Отож кілька основних правил.

1. Дорогу можна переходити тільки на зелене світло. Ліхтар зеленого світла знаходиться внизу, а червоного - вгорі.
2. Не потрібно перескакувати через перила турнікетів, краще пройдіть кілька десятків метрів до пішохідного переходу, який позначений білими полосами на дорозі.
3. Не спокушайте водія задавити Вас, пербігаючи дорогу у невстановленому місці.

Приємного Вам руху вулицями нашого міста.

Інструкція для водіїв приватних авто

Отже, гуляючи вулицями нашого європейського міста помітив цікаву закономірність. Правил Дорожнього руху, затверджених на міжнародному рівні, у Львові просто не існує. Точніше вони можливо десь і існують, але більшість водіїв отримують водійські права, як додатковий бонус при купівлі автомобіля. Коштує цей додатковий бонус до 1000 грн.

Так ось ходити вулицями стає небезпечно. Думаємо, що така ситуація виникла через звичайну необізнаність. Отож спробуємо провести невеликий лікбез від "Бидловоза".

1. Коли для пішохода загорілось "зелене" світло, то він у будь-якому випадку має перевагу, навіть, якщо під вашим керівництвом перебуває потужний "Мерс". Таке вже його право - перейти дорогу. Навіть, якщо дорога достатньо широка і хочеться проїхати, не дивлячись на якихось там пішоходів, все одно потрібно зупинитись, бо за законами Мерфі, колись і ти, шановний водію, станеш пішоходом.
2. Якщо пішохід почав пересікати дорогу, коли загорілось зелене світло, а по-дорозі засвітило червоне, то йому ОБОВ"ЯЗКОВО потрібно дати можливісьть завершити перехід і не потрібно зайвий раз сигналити або газувати. Зрештою це шкодить екології і веде до перевитрат пального.
3. З крайної лівої смуги на пр. Свободи, не можна повертати праворуч, ще й при цьому не ввімкнувши сигнал повороту.
4. Коли Ви збираєтесь повернути праворуч чи ліворуч, то повинні ввімкнути сигнал повороту. Сигнали повороту - це такі маленькі помаранчеві ліхтарики. Якщо Ви не знаєте, як їх ввімкнути, подивіться в інструкції Вашого автомобіля.
5. Не можна паркуватися там "де мені треба". Зокрема на проспекті Свободи, зроблено кишеньку для заїзду автобусів, але водії сприйняли цю кишеньку за додаткове місце паркування. Так от, шановні водії - це місце спеціально для автобусів і "бидловозів". Автобуси - це такі великі коробки з вікнами на колесах, як перевозять тих, хто не має приватного авто такого, як у Вас.
6. В місті існує обмеження швидкості 60 км/год. Навіть, якщо вулиця нагадує автобан, не перевищуйте швидкості, бо в Україні автобанів в принципі не існує.
7. Велосипедист, як не дивно, також учасник руху і його не потрібно давити, навіть, якщо цього дуже хочеться.

Ось ніби і всі такі прості і зрозумілі правила. Сподіваємось, що "європейські" водії "європейського" міста подужають вивчити, хоча б ці правила. Тоді і ходити вулицями міста стане безпечніше.

Звернення з нагоди успішного заверешння святкування 750 - річчя Львова

В ніч з 30 вересня на 1 жовтня дестяки тисяч львів"ян та гостей міста змогли відчути, що воно таке ЛЬВІВСЬКИЙ ГРОМАДСЬКИЙ ТРАНСПОРТ. Тиснява була така, як у середньостатистичному "бидловозі".

Вразили самі маштаби "святкування". Спочатку провели успішну піар-кампанію "лазерного пшика". Потім випустили ювілейну карту міста, де навіть була транспортна мережа. Проте ми із здивуванням дізналися, що у Львові курсує тільки електротранспорт. Маршрутів "бидловозів" на карті чомусь не було. Ймовірно, що то була якась диверсія недругів.

Натовпи львів"ян та туристів всі гуртом пішли подивитися концерт Руслани і "лазерне шоу". Знаючи, як всі ми любимо зранку їхати у "бидловозі" міська влада на чолі з Андрієм Івановичем Садовим передбачила хід подій і для пісилення ефекту пустила у натовп маршрутки.

Деякі з них мужньо проривались до мети одразу ж позаду Оперного театру, незважаючи ані на людей, ані на дитячі візочки. Щоправда іноді "бидловози" опинялися оточені пасажирами і застигали до завершення святкування. Як же можна не тішитись, коли тобі по нозі проїде кількатонний "бидловоз".

Але була ще одна родзинка. У натовп запустили також приватний транспорт, що дозволило водіям і перехожим, мешканцям міста європейської культури, вітати один одного святковими вигуками на кшталт: "Та пішов ти на х..! Зараз вийду і єб..о натовчу!" Безсумнівно після цього одразу ж покращувався настрій.

Свято 750-річчя не порівняти з жодним із попередніх святкувань. Скажімо з візитом до Львова Івана павла ІІ. Адже тоді немудрі керівники міста передбачили якісь нікому непотрібні проходи і розбивали місця скупчення людей на нікому непотрібні сектори. Тому будь-хто при потребі міг вийти з натовпу і ніхто нікому не ходив по головах, а це ж так цікаво.

Зустрічалися нам у натовпах і поодинокі карети "швидкої допомоги", які не могли зрушити з місця. Не біда, що комусь десь стало погано і хтось десь в цей момент потребував лікарської допомоги. ТРК "ЛЮкс", НТА, Ес-ТІ-ВІ та 12 канал розповіла нам про чудову організацію свята. І прямо сказали, все, що бачите на власні очі то неправда, то все намагання ворогів мерії зіпсувати свято львів"янам і ми повірили. Всі гуртом репетували, як гарно організоване свято, як у казці про голого короля

Особливо багато подяк було отримано від мешканців будинків у центрні міста. Вони з насолодою перескакували через калюжі сечі, якимим були наповнені їхні під"їзди. Адже всім добре відомо, якою корисною є уринотерапія. А ще цей неповторний аромат сірки. Ми всі так давно за ним скучили. Міська влада завбачливо намагалася зменшити до мінімуму кількість біотуалетів у місті, та й взагалі не будувала стаціонарних туалетів в центрі міста. Там їх функціонує і так забагато, аж 2 штуки. Взагалі туалети - це пережиток минулого. У цивілізованих країнах такиХ, як Індія, камбоджа всі бігають по кущах, а то й посеред вулиці.

Уявляєте, скільки добрив отримає родюча львівська земля. А до аромату ми вже звикли і будемо тільки ним насолоджуватись.

Нас тішить, що всі змогли в черговий раз відчути себе бидлом, і побачити, як можна організувати величезну маршрутку. Це вдалося зробити нашому прогресивному меру, а тому ми висловлюємо йому побажання, щоб він професійно зайнявся організацією святкувань. Щоб дедалі більше людей могли відчувати себе бидлом.

На заверешення хочемо побажати Андрію Івановичу смороду сечі у його під"їзді, щоб він міг відчути те ж захоплення, що й ми. Нехай він завжди потрапляє у переповнені маршрутки, а у натовпі йому наступить хтось на ногу, а при зустрічі нехай кожен радісно вигукує вітальні слова, які вже стали символом святкування 750-річчя Львова: "Та пішов ти на х..!" Чекаємо більше від вас таких свят. Нас також тішить, що Ви, Андрію Івановичу такий побожний і молились за всіх нас.

Адміністрація сайту http://bydlovoz.lviv.ua
Всі права застережено.
Передрук тільки з посиланням на "Бидловоз"
Львів, транспорт, Міська рада, проблеми транспорту, бидловоз. Транспортники. міський голова, львів Львівська
Hosted by uCoz