B (1K)y (1K)d (1K)l (1K)o (1K)v (1K)o (1K)z (1K)
Підтримаємо транспортників міста!
logo_b (1K)
Пишіть: bydlovoz@i.ua головна форум опитування русский альтернативний сервер http://bydlovoz.narod.ru

Новини

Транспортні новини за 3.04-5.04.2007

05.04.2007 На „гарячу лінію” управління транспорту зателефонувало 14 осіб

За два тижні роботи „гарячої” лінії в управління транспорту і зв’язку Львівської міської ради зателефонувало 14 осіб. В основному львів’яни скаржаться на відмову водіїв у пільговому проїзді та на порушення графіку руху.

На питання громадян відповідають працівники управління, а звернення фіксують у відповідному журналі і передають для вирішення перевізникам.

Нагадаємо, поскаржитися на роботу міського транспорту, висловити своє невдоволення чи побажання або ж отримати інформацію про права та обов’язки пасажирів і перевізників можна за телефонами 297-59-97, 72-15-90 з 9.00 до 13.00 і з 14.00 до 18.00.

Поскаржитися можна, але чи щось вирішується, особливо з графіками? Про це прес-служба мовчить. Скаржтеся громадяни, а ми вас послухаємо, як приватний психоаналітик :) Таким чином, реалізовано прагнення мешканців міста зняти негатив з себе і забути про те, задля чого власне зверталися, бо ефекту від звернень особливо у питаннях курсування за графіком не видно

05.04.2007 Внесено зміни у рух міського пасажирського транспорту

З метою поліпшення доїзду громадян до міських кладовищ, управління транспорту та зв’язку внесло зміни у рух міського транспорту. Від сьогодні до 10 квітня та на Провідну неділю рух автобусних маршрутів № 77 сполучення вул. Словацького – тублікарня та № 78 сполучення пл. Петрушевича – тублікарня буде здійснюватись із заїздом до Сихівського кладовища. На маршруті № 13А вул. Куліша – Голосківське кладовище – с. Збиранка почали працювати додатково два автобуси.

До Сихівського кладовища курсуватиме також три тролейбуси маршруту № 11 вул. Ш. Руставелі – кладовище – тублікарня. До Личаківського кладовища можна доїхати трамваями № 7 вул. Шевченка – Погулянка та автобусним маршрутом № 69 вул. Б. Хмельницького (АС-2) – Погулянка. У напрямку до Янівського кладовища курсують трамваї № 7, автобуси міських маршрутів № 3, 17, 42, 47, 56, 59, 65, 72, 89.

Рішення похвальне. Тут навіть додати нема чого.

04.04.2007 За нетактовну поведінку з пасажирами звільнено водія маршрутки

За повідомленням управління транспорту та зв’язку, розглянувши скаргу пасажира та райвідділу міліції за нетактовну поведінку водія 75 маршруту Шуваринського Р. І. звільнено з роботи.

У лютому за скаргами пасажирів за порушення правил перевезень також звільнено одного водія пільгових маршрутів, а двом іншим заборонено здійснювати перевезення пасажирів.

Цікаво, чому не названо прізвищ звільнених водіїв пільгових маршрутів. Чи то вони просто інкогніто працювали?

04.04.2007 Відбувся конкурс на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах

Департамент житлового господарства провів конкурс на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах. На конкурс було запропоновано 13 маршрутів середнього, великого, малого та особливо малого класу. На пільгових маршрутах № 1, № 3 та № 5 здійснюватиме перевезення пасажирів ВАТ «Львівське АТП-14630» автобусами середнього та великого класу за звичайним режимом роботи. На пільгових маршрутах № 7 та № 27 виконуватиме перевезення ТзОВ «Успіх БМ». На маршруті № 17 виконуватиме перевезення ТзОВ МПП «Приватавтотранс», № 57, № 70 – ТзОВ «Міра і К», № 37 – ВАТ «Львівське АТП-14630», № 39 – НВП «Веламіна». З цими підприємцями міська рада уклала угоду на три роки.

ТзОВ «Лідеравтотранс» здійснюватиме перевезення 36, 36-Б, 36-А до Винників. Оскільки підприємство запропонувало для перевезень мікроавтобуси, а не сертифіковані автобуси особливо малого класу, й інших пропозицій не було, то департамент уклав угоду на один рік. За цей час власник зобов’язується поміняти мікроавтобуси на автобуси.

Цікава новина, щоправда мало віриться в те, що на пільговий маршрут не знайшлося інших претендентів, які б могли виставити кілька старих вантажних перероблених "Мерседесів"

03.04.2007 Водіям роздають карти паркування автотранспорту у центральній частині Львова

Працівники управління муніципальної дружини та паркувальники транспортних засобів роздають водіям карти паркування автотранспорту у центральній частині міста.

Як повідомили в управлінні транспорту та зв’язку Львівської місткої ради, карти паркування розпочали розповсюджувати вчора, виготовили їх 10 тис примірників. На карті зображено зони паркування автотранспорту та вулиці, на яких здійснюється примусова евакуація засобів транспорту у випадку порушення водіями правил зупинки та стоянки на проїзній частині. На іншій стороні карти розміщена пам’ятка для водія.

Нагадаємо, карти паркування автотранспорту виготовлені та розповсюджуються на доручення міського голови Андрія Садового.

Браво. Похвально. Тілько роздайте такі карти всім водіям і також командам "евакуаторів". А то ось 4 квітня десь коли 17:45 стою на зупинці біля магазину "Евросеть", що на пр.Свободи, а там якраз на місці де мають зупинятися автобуси, стоїть здоровенний "джип". А поряд, трохи попереду ближче до перехрестя Коперніка і Свободи, аж два нові "евакуатора". Очевидно, хлопці не вивчили ще добре ані правил, ані рішень ЛМР і не знають, де можна паркувати, а де не можна. А можливо для джипів у рішеннях ЛМР зроблено виняток і вони паркуються там, де душа водія забажає.

За матеріалами сторінки Львівської міської ради

27.03.2007 У Львові буде легкий метрополітен

У Львові таки спорудять метрополітен, але не звичайний, а «легкий». Як розповів під час сьогоднішньої прес-конференції депутат Львівської міськради від фракції УНП, екс-керівник відділу Генерального плану Львова Роман Андрусишин, будівництво саме такого легкого метрополітену передбачає концепція розвитку міста.

«Концепція розвитку передбачає не підземне метро, не підземний трамвай, а легкий метрополітен. Це нова розробка КБ Антонова – метрополітен на магнітній потужці. Він має не ті параметри, що метро та підземний трамвай», – розповів Роман Андрусишин. За його словами, такий метрополітен може проходити під землею на глибині 50-70 метрів. На його думку, цей вид підземного транспорту найбільше пристосований до Львова.

Депутат наголосив, що маршрут майбутнього легкого метрополітену необхідно прокласти так, щоби він проходив по дотичній до історичної забудови території. При цьому «зв’язував» величезні райони (наприклад Сихів та Рясне).

Що ж то того, скільки місту коштуватиме таке «легке» задоволення, то Роман Андрусишин відповісти не зміг. «Якщо сьогодні це буде одна сума, то за десять років цифра буде зовсім іншою», – підсумував він. Однак запевнив, що до такого будівництва треба залучати значні інвестиції.

Щоправда, спорудження легкого метрополітену досі залишається в планах, адже для того, аби розпочати первинні роботи, потрібен генеральний план міста та розробка транспортної схеми Львова. «Стадія створення легкого метрополітену буде переплітатися з транспортною схемою і з генеральним планом», – додав Андрусишин.



Львівський портал

27.02.2007 Огляд львівських транспортних новин за минулий тиждень

Вперше за порівняно довгий час тиждень видався вдалим. Цього тижня переважили новини, які можна оцінити, як позитивні зрушення у справі реформування транспортної системи міста. Найголовніша новина стосується оприлюднення "Концепції розвитку Львова", яку ми обов'язково оцінимо і розмістимо роздуми на нашому сайті.

Наступна, безумовно позитивна новина, це новина про субвенції із державного бюджету в сумі 2,7 мільйона гривень на закупівлю електротранспорту. За словами Начальник управління житлово-комунального господарства Львівської ОДА Ольги Худюк, отримання 2,7 мільйонів гривень було можливим за умови - якщо у бюджеті міста буде закладено аналогічну суму грошей. Депутати Львівської міської ради виконали цю умову. За такі дії висловлюємо подяку міським депутатам, що проголосували за рішення, яке сприятиме розвитку міського електротранспорту.

Нарешті Начальник управління транспорту та зв'язку М. Шкурган заявив про плани встановлення паркувальних автоматів, які замінять муніципалів, що ходять наче жебраки випрошуючи у водіїв по дві гривні. Нас тішить, що наше місто з паркувальними автоматами стане більш євпропейським, менш корумпованим. Адже автомат не присвоюватиме зібраних коштів і не братиме хабарів. Однак, варто зауважити, що автомати не вирішують самої проблеми відсутності місць для паркування. Крім того, міському начальству варто було б взятися за розробку єдиної тарифної сітки для громадського транспорту і системи обліку коштів, які нині у "бидловозівській" системі просто не оподатковуються, бо ніхто точно не знає, скільки таких коштів реально отримується. Очевидно одне, що їх набагато більше ніж те, що реально сплачують до бюджету перевізники. Отож, ми звертаємось до нашого любого мера з проханням все таки найближчим часом звернути увагу на розробку єдиної тарифної сітки.

Нам здається, що кошти, які передбачається витратити на закупівлю GPS краще витратити саме на транспортні тарифи і розробку відповідних автоматів з продажу квитків, а то сьогодні так-сяк обліковуються кошти тільки у електротранспорті.

Цього тижня у нас з'явилися друзі, яким теж небайдужі проблеми транспорту міста. За посиланням http://www.trolter.nm.ru/ можна відвідати їх сторінку в мережі.

Ну і трохи про сумне. УТЗ ЛМР провело "роз'яснювальну нараду" серед транспортників і водіїв маршруток. Їм грізно помахали пальчиком і сказали, що зупинятися не можна будь-де, а тільки у призначених місцях і на призначених смугах. Навіть була згадана акція міськради, коли цілими днями голос з репродуктора пояснював, як треба користуватися громадським транспортом, і де розташовані зупинки. А в центрі нібито постійно працює евакуатор, який звільняє полосу для громадського транспорту.

Були названі і причини того, чому водії маршруток порушують правила. Винні ми, пасажири, які виходять посеред дороги і мало не лягають перед автобусом, який змушений зупинятися. На думку "Бидловоза" винні все таки перевізники і міське керівництво від транспорту.

Достатньо вдень пройтися проспектом Свободи і ми побачимо, що досить часто на зупинці громадського транспорту напроти "Евросети" чомусь постійно кучкуються приватні авто і машини таксі. Їх доблесні "борці за чистоту вулиць" не помічають. А тому часто автобуси просто не можуть нормально під'їхати і від'їхати, бо їм заважають "недоторкані" авто на узбіччі. От, якби евакуатори працювали не вибіркова, а так, як потрібно...

Доступ пасажирів до транспорту обмежений турнікетом, а той прохід, який залишили не здатний швидко пропустити пасажира до маршрутки, яка, як відомо довго не чекає. Ось і виходять люди на дорогу. Не додають місця і припарковані прямо на тротуарах автомобілі.

Пасажирів, яких ВИ ТРАНСПОРТНИКИ навчили зупиняти "бидловоза" не на зупинці, а "десь тут", треба переучувати. Незнання правил не звільняє від їх виконання. Проблема в іншому. Просто в погонях за надприбутками ВИ ТРАНСПОРТНИКИ готові плюнути на всі правила і можете легко на проспекті Свободи з крайної лівої полоси перелаштуватися на крайню праву, навіть не показавши повороту, якщо якийсь потенційний пасажир махне на узбіччі рукою. Отож пасажирів потрібно вчити і зупинятися тільки у визначених місцях. Один раз пропустивши маршрутку - пасажир наступного разу чекатиме її на зупинці.

Визначати такі місця потрібно не тицьнувши пальцем на карту, а вивчаючи потреби самих пасажирів. До прикладу можна було б провести якісь опитування, або розмістити у пресі вирізні купони, чи рознести по скриньках пропозиції із зупинками хоча б у центральній частині міста. Дати кілька варіантів. Дізнавшись думку пасажирів Ви знатимете, де облаштовувати нормальні зупинки.

А тим часом помітні тільки половинчаті спроби, швидше демонстрація дій, ніж сама дія. Варто пам'ятати, що корки у місті не тільки від завантаженості транспортом, але і від відсутності порядку. А водіям за порушення треба не тільки "розв'яснювально" грізно махати пальчиком, але й штрафувати і чим вищий штраф, тим краще для міста.

До зустрічі на сторінці "Бидловоза"

www.bydlovoz.lviv.ua

07.02.2007 Вдаримо автопробігом по бездоріжжю

Тільки недавно "Бидловоз" писав про непродуманість політики ЛМР у питаннях паркування. І ось маємо чергове "розумне" рішення Андрія Івановича. Сьогодні на сайті ЛМР з"явилось оголошення про цілодобову роботу евакуаторів. Ми зі своєї сторони пропонуємо і мерові взяти власне авто і займатимя буксируванням неправильно припаркованих транспортних засобів. А якщо до нього долучаться начальники управлінь транспорту та зв"язку і інженерно-комунального то ефективність роботи зросте в енну кількість разів.

Сьогодні "евакуюють" близько 15 автомобілів щодня. Такі дані надає муніципальна дружина. Новий "декрет" Садового дозволить заробляти вдвічі більше муніципалам і їм можна перестати платити зарплату, а це вже неабияка економія для міського бюджету. Ось такі далекоглядні плани у нашого мера. Проблему вирішили по радянськи. Пам"ятаєте, коли в СРСР був дефіцит товарів народного вжитку, ніхто не шукав можливостей для збільшення їх виробництва. Вводилась чергове обмеження на споживання. Очевидно стратегічною метою мерії є взагалі виведення всього транспорту за межі міста. У місті ним користуватиметься тільки привілейоване чиновництво.

А тим часом за "непримиренною" боротьбою з неправильно припаркованими вранці практично неможливо потрапити на роботу громадським транспортом, який занадто переповнений, вулиці нечищені, бо ніхто не сподівався зими, а великі автобуси не вигідні, бо в нас маленькі вулиці. Тобто поганому танцюристу, як завжди заважають яйця...

www.bydlovoz.lviv.ua

07.02.2007 Вибіркова евакуація...

Львів'ян протягом кількох останніх місяців чує з уст міського голови Андрія Садового та начальника Управління транспорту і зв'язку ЛМР про непримиренну боротьбу наших можновладців з неправильно припаркованими авто.

Для цього вживається купа різних неофіційних та офіційних дій. Міська рада закупила навіть два нових евакуатора, яким, завдяки невеликому крану, не потрібний додатковий заїзд. Вони просто вантажать порушника і відвозять на штрафмайданчик. Послуга не з дешевих і вже перевалила відмітку 250 грн.

Крім того час від часу проводяться рейди, в яких особисто беруть участь представники міськради. Нещодавно проти всіх мешканців центральної частини міста навіть було проведено "психологічну атаку", коли бадьорий чоловічий голос з динаміків повідомляв нам десятки разів, як потрібно дотримуватись правил дорожнього руху і де не можна паркувати свої авто.

І ось вчора мені довелося побачити, так би мовити, "закон в дії". Неподалік від оперного театру стояла припаркована невеличка "Шкода Фабія", на колеса якої доблесні хлопці у помаранчевих куртках вже натягнули спеціальні пристрої, щоб евакуювати "неправильно припаркований транспортний засіб". Щоправда "Фабії" повезло. Поряд з'явилася її господиня і після нетривалих переговорів її машинку було визволено з тенет борців за правильне паркування.

Ніби звичайна, штатна ситуація. Дивує щоправда один факт. Навколо так само неправильно припарковані стояли велика БМВ і Тойота. Проте до них не під'їхав ніхто. Причина до банальності проста. Ці автівки просто не поміщаються на платформу евакуатора.

Отже правила порушувати можна. Головне купувати машину побільшу, тоді Вам жодні евакуатори не страшні. Крім того можна спокійно паркуватися на тротуарах. Там евакуатор не працює. А пішоходи, то не учасники дорожнього руху. Тому плювати на те, як вони пересуватимуться тротуарами міста. Самі чиновники часто рекомендують ходити пішки, хоча самі надають собі привілей їздити власним приватним транспортом. І це зрозуміло, бо тоді ти, як лицар у середньовіччі маєш перевагу над простолюдином, мешканцем міста, бо ти на коні (на авто).

Як вирізати апендицит автогеном через дупу...

Саме ці слова з відомого анекдоту про досягнення радянської медицини пригадуєш, коли чує про чергові "новаторства" від міськради щодо реформування транспортної системи міста та впорядкування руху. Особливо, коли йдеться про розвантаження центральної частини міста, стоянки для приватного транспорту, зупинки для автобусів.

Схоже, що плани впорядкування міста розробляються методом тику. Щось десь почув, щось десь сказали і ось маєте нові правила і дериктиви. Вирішили боротися з неправильно припаркованими авто, але не знаємо, як це зробити, а тому у совковому дусі вирішили створити ще одне джерело корупції у вигляді "бригад евакуації".

А чи є альтернатива у водіїв, які так само, як і Андрій Садовий, і Микола Шкурган і майже сотня депутатів міськради, мають право вчасно приїхати на роботу. Немає. Тому і паркують своїх сталевих коней на тротуарах та у бічних вулицях. Звичайно є ризик бути евакуйованим, якщо їздиш на старенькій "копійці" або не встиг дати хабаря "евакуаційним бригадам". Та діяти так заставляє безвихідь.

Можливою альтернативою міг би стати громадський транспорт, та він ходить якось хаотично. Немає чітко встановлених графіків. Не знайдете Ви цих графіків і на сторінці міськради. Bydlovoz звернувся вже до Управління транспорту і зв'язку з проханням надати інформацію про графік руху транспорту. Ми навіть готові розмістити цей графік у нас на нашій сторінці, проте досі відповіді немає.

Андрій Іванович любить їздити до Польщі та Німеччини, то хай би там і подивився, як працює громадський транспорт, як організовано паркування і чи багато автобусів обладнано приладами GPS. Не варто боятися спитатись, якщо чогось не знаєш. Вчитися не соромно. Соромно демонструвати своє невігластво, представляючи його, як чергову мудрість.

Можливо варто витратити кошти заплановані на купівлю GPS на розробку нормального плану реформування транспортної системи, встановлення парковочних автоматів, взагалі відправити трохи молоді з міськради за кордон повчитися. Тоді і житимемо краще.

А поки що у Львові ведеться хаотична забудова. Нікого не цікавить забезпечення під'їзду до будинків, планування місць для зупинок транспорту, планування стоянок, планування місць для смітників. Це все перекладемо на голови наших нащадків, які сушитимут голову над тим, як же прокласти трамвайну колію серед купи натиканих, як небуть висотних і приватних будинків. Немає в нас і генерального плану розвитку міста.

Ось і шарахається Львів зі сторони у сторону, як нетверезий вуйко, що вийшов з корчми, а чиновники вигадують черговий метод вирізання апендициту автогеном через дупу, а потім ще й хизуються тим методом перед журналістами на прес-конференціях. Отак за "глобальними" справами і забувають про дрібниці без яких місто не може жити.



Іван Шелявський

Архів новин за жовтень, листопад 2006
Архів новин за жовтень 2006
Архів новин за вересень 2006

Всі права застережено.
Передрук тільки з посиланням на "Бидловоз"
Львів, транспорт, Міська рада, проблеми транспорту, бидловоз. Транспортники. міський голова, львів Львівська