B (1K)y (1K)d (1K)l (1K)o (1K)v (1K)o (1K)z (1K)
Підтримаємо транспортників міста!
logo_b (1K)
Пишіть: bydlovoz@i.ua головна форум опитування русский альтернативний сервер http://bydlovoz.narod.ru

Новини

20.11.2006 Огляд транспортних новин за тиждень

Варто виділити кілька тем. Управління транспорту і зв'язку розрахувало новий тариф для перевезень пільгових категорій пасажирів. Управління з 1 листопада 2006 року внесло зміни до розрахункового тарифу на послуги автотранспортних підприємств за пільговий проїзд окремих категорій громадян. За новими розрахунками вартість одного місця на кілометр становити 2,7 коп. Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради. Для відшкодування витрат підприємствам у листопаді - грудні з міського бюджету виділено 229 тис. грн.

В Донецьку на відкритті нової автобусної лінії відбулась передача партії автобусів марки "ЛАЗ", повідомляє прес-служба ЗАТ "Завод комунального транспорту".

Мер Донецька Олександр Лук'янченко дав високу оцінку автобусам, особливу увагу приділив на зручності для людей з обмеженими фізичними можливостями.

До того ж у місті протягом року курсував "Сіті ЛАЗ" і практично не отримав жодних зауважень, що і стало поштовхом для рішення закупити львівські автобуси. Протягом наступного року Донецьк планує закупити ще 80 автобусів.

Сьогодні "ЛАЗ" - один із найбільших виробників автобусів великого та надвеликого класів, а також тролейбусів нового покоління. Основні споживачі заводської продукції - це підприємства комунального транспорту.

А працівники самого ЛАЗу, незважаючи на успіхи, чомусь не отримують заробітньої платні вчасно. Ноненс або ж Українська дійсність.

Плата за перевезення зростає, а сервіс змінюється мало. Ось недавно міська влада активно боролася з погано припаркованими авто, але чомусь не звертає увагу на те, що недало від самої міськради на пр. Свободи автомобілі паркуються прямо на зупинці громадського транспорту. Більш слів, а мало діла.


09.11.2006 Чому у Львові не працюють світлофори?

"Чому?" - виникло у мене запитання вчора?

Кажуть, що до Львова приїхали ісландці. Але у нашому "європейському" місті вже стало традицією відімкнення всіх світлофорів, як тільки приїхало якесь цабе. Як тільки поважні гості мають доїхати десь до центру, то весь Львів потерпає від безладу. По європейському виховані водії намгаються задавити якомога більше пішоходів на переходах. Адже світлофор не світить, а курс молодого водія обмежується правилом: "Звертай увагу ан червоне світло світлофору. Ну хоча б інколи". Розмітка на дорозі немає жодного значення.

Пішоходи у свою чергу перебіжками намагаються подолати проїзну частину, а водії для того, щоб їх підігнати, з усієї сили тиснуть на сигнал. Про мешканців навколишніх будинків я мовчу. У дні приїзду поважних гостей вони слухають не тільки набридливий шум машин,а ще й потужні сигнали.

Ось іду у центрі поблизу перехрестя Дорошенка і Словацького і бачу, як трамвай намагається хвацько підрізати "бидловоза". Та більш спритним виявився щасливий (а може і не дуже з огляду на ситуацію) власник "Тойоти". За ним одразу ж вклинилась "копійка", а позаду "Ланос". З інших боків на перехрестя в"їхало ще кілька машин. І ось спілними зусиллями всі разом створили величезний КОРОК. Кожен тисне на сигнал, водій трамваю дзвенить у дзвінок, а пішоходи впевнено рухаються на другий кінець вулиці, поки є змога обминати заблоковані авто.

В цей час страж порядку, він же даішник, стоїть поблизу входу до сервісного центру "Укртелекому" і ліниво колупається у носі. Збоку пришпилена полосата палиця, якою він мав би регуювати рух. Подібна ситуація складається на багатьох перехрестях.

Але всім байдуже. Адже до нас семемильними кроками ідуть ісландські інвестиції. Ми ще троха погутаримо про нашу європейськість. Особливо відзначаться міський та обласний голови. Тільки бачачи безлад ан вулицях, чомусь складається враження, що ми ближче все ж таки до Індії ніж до Європи.

Колись в одному індійському містечку доводилось бачити, як водій автобуса виглядав у вікно і репетував своїм колегам, що він збирається повернути наліво. Там також інколи не працюють світлофори і рух досить таки безладний. Чого не скажеш про Європу. У Парижі, до прикладу, коли рухається кортеж Президента, більшість мешканців міста не помітить. У нас же навпаки. Я навіть вивів стійку народну прикмету. Вийшов на вулицю і глянь на світлофор, якщо він не працює - це до приїзду поважних гостей.

Іван Шелявський

Архів новин за жовтень 2006
Архів новин за вересень 2006

Всі права застережено.
Передрук тільки з посиланням на "Бидловоз"
Львів, транспорт, Міська рада, проблеми транспорту, бидловоз. Транспортники. міський голова, львів Львівська
Hosted by uCoz