B (1K)y (1K)d (1K)l (1K)o (1K)v (1K)o (1K)z (1K)
ѕ≥дтримаЇмо транспортник≥в м≥ста!
logo_b (1K)
ѕиш≥ть: bydlovoz@i.ua головна форум опитуванн¤ русский альтернативний сервер http://bydlovoz.narod.ru

Ќовини

10.05.2006 ≤ ще трохи про маршрутки

≈йфор≥ю по¤ви маршрток пережили практично вс≥ крањни св≥ту. «'¤вл¤лис¤ вони з р≥зних причин ≥ ≥снували в≥д 2 до 10 рок≥в у р≥зних крањнах. “ак, наприклад, —Ўј ц¤ хвил¤ охопила у 1913-1915 роки, ћексику у 70-х роках минулого стол≥тт¤, ѕольщу у к≥нц≥ 80-х ≥ так дал≥. ѕроте у вс≥х випадках њх епоха зак≥нчувалас¤ природним шл¤хом, ≥ пасажири з полегшенн¤м перес≥дали в звичн≥ дл¤ них трамвањ ≥ автобуси.

” чому ж причина? –≥ч у тому, що маршрутне такс≥ може давати прибуток лише до тих п≥р, поки воно стих≥йне, тобто: њздить не за розкладом, порушуЇ правила дорожнього руху дл¤ забезпеченн¤ менших витрат на пальне (у  иЇв≥ щор≥чно в дорожньо-транспортних под≥¤х за участю маршрутних такс≥ гинуть ≥ отримують серйозн≥ травми дес¤тки людей - щоправда, така тенденц≥¤ супроводила цей вид транспорту з моменту його по¤ви на св≥т), набиваЇтьс¤ пасажирами "п≥д зав'¤зку", не проходить належну сертиф≥кац≥ю, страховку ≥ техобслуговуванн¤, керуЇтьс¤ далеко не профес≥йними вод≥¤ми ≥ так дал≥. (Ћьв≥в також не вин¤ток, див арх≥в новин за вересень)

¬ той же час ≥снуванн¤ маршруток неможливе без недосконалост≥ нормального громадського транспорту (його маршрутноњ системи, рухомого складу, системи оплати проњзду ≥ ≥н.) ≥ поганоњ транспортноњ пол≥тики м≥ста, а то ≥ њњ в≥дсутн≥ст≥.

“ак, маршрутка ходить част≥ше, проте ймов≥рн≥сть того, що наступн≥ 20 хвилин њњ не буде, на пор¤док вища, н≥ж у громадського транспорту, ¤кий працюЇ строго за розкладом.

“ак, маршрутка рухаЇтьс¤ по дороз≥ набагато швидше, проте ¬и не застрахован≥ в≥д того, що прињдете до пункту призначенн¤ на 5 хвилин п≥зн≥ше за автобус або тролейбус, що в≥дправивс¤ з ¬ами одночасно: маршрутне такс≥ залишаЇ за собою право зупин¤тис¤ п≥д кожним стовпом ≥ сто¤ти там необмежений час.

“ак, в≥дсоток сид¤чих м≥сць там часто б≥льший, проте ймов≥рн≥сть того, що ¬ам в салон≥ доведетьс¤ сто¤ти, з≥гнувшись в три погибел≥ або чекати все той же вагон громадського транспорту завжди дуже висока, ¤кщо т≥льки ¬и не с≥даЇте в салон на к≥нцев≥й зупинц≥.

 р≥м того, подумайте про комфорт поњздки в маленьк≥й "маршрутц≥": ¤к сид≥ти, п≥д≥бгавши кол≥на п≥д себе (тому що сид≥нн¤ розташован≥ так щ≥льно, що жодн≥й доросл≥й людин≥ там нормально не вс≥стис¤), заходити в салон мало не навпоч≥пки ≥ нав≥ть сид¤чи брати участь в загальн≥й тисн¤в≥! ћожна ще згадати те, що вод≥њ, повертаючи на високих швидкост¤х, кидають вас з одного боку в ≥нший, залишають за собою право слухати своЇ улюблене рад≥о з своЇю улюбленою гучн≥стю, а також на св≥й розсуд вентилювати салон. ѕор≥вн¤йте кожен з цих з цих аспект≥в з роботою вагон≥в сусп≥льного транспорту ≥ зроб≥ть св≥й виб≥р.

http://www.komitet.kiev.ua/mythsc.htm
¬с≥ права застережено.
ѕередрук т≥льки з посиланн¤м на "Ѕидловоз"
Ћьв≥в, транспорт, ћ≥ська рада, проблеми транспорту, бидловоз. “ранспортники. м≥ський голова, льв≥в Ћьв≥вська
Hosted by uCoz