B (1K)y (1K)d (1K)l (1K)o (1K)v (1K)o (1K)z (1K)
Підтримаємо транспортників міста!
logo_b (1K)
Пишіть: bydlovoz@i.ua головна форум опитування русский альтернативний сервер http://bydlovoz.narod.ru

Новини

10.05.2006 "Бидловоз" відповідає читачам

Багато, хто ставить собі запитання, хто ж стоїть за цим проектом, хто це фінансує? Комусь не подобається, що сайт розташований на російському хості. Хтось вважає авторів занадто необ"єктивними щодо роботи вдлади. Спробуємо Вас, любі читачі, переконати у протилежному.

Сайт http://bydlovoz.by.ru зародився, як просто бажання висвітлити проблему, після того після важкого робочого дня кілька людей вирушили додому і знову відчули усі принади львівського громадського транспорту. Набридло. І сумно і смішно, а оскільки плакати не хотілося то вирішили посміятися. Ніби вдалося :)

Мета проекту - трохи збурити суспільство. Кожен з нас може повпливати на те, щоб навіть у теперішній ситуації перетворити бидловоз хоча б на подобу пасажирського транспорту. Коли Ви бачите у маршрутці, що порушують Ваші права, або права іншого пасажира - не мовчіть ніби це Вас не стосується.

Приклад з життя. Водії часто курять, не звертаючи уваги на тих пасажирів, яким і так немає чим дихати. Чому б цим водіям не зробити зауваження. Якщо зауваження не діє, то можна поскаржитись у Комітет захисту прав споживачів. Багато це не коштуватиме. Один аркуш паперу і оплата рекомендованого листа на адресу: Головне Львівське обласне управління у справах захисту прав споживачів; Начальнику Головного управління Сосновському Павлу Степановичу, 79000 м. Львів, вул. Чайковського, 20, т/ф (0322) 72-28-63, E-mail: lvivspogivzachist@lv.ukrtel.net. Напишіть заяву у якій вкажіть, коли і яким чином було порушено Ваші права і вимагайте дій. Вони за це отримують кошти, які вираховують з ваших зарплат і прибутків у вигляді податків. На таку заяву зобов'язані відповісти.

І зрештою давайте самі перестанемо дозволяти, щоб з нами поводились, як з бидлом. До прикладу - багатьом не подобаються пенсіонери, які чомусь куддись постійно їдуть у час-пік, та ще й хочуть їхати безкоштовно. Це версія перевізників. Подивимось на проблему з іншого боку. Перевізники отримують компенсації з державного бюджету за пенсіонерів. Причому за всіх і тих хто їздить і тих, хто не їздить. Підрахунків цих компенсацій ніхто не проводив. Тому гроші у нашій країні активно розгрібаються і крадуться по кишенях. Не вірте плачам про збитковість транспорту. Він не такий вже збитковий, а навіть дуже таки прибутковий з рентабільністю під 300 %.

Та й пенсіонери теж люди, які мають право користуватися транспортом. Інакше нехай міська рада пробиває законопроект про те, щоб кошти, які виділяють на компенсацію йшли адресно пенсіонерам. Придумує і зобов'язує вводити спеціальні тарифи для пенсіонерів, як це робиться у більшості розвинутих країн.

Крім того варто звернути увагу на те, що у маршрутках готівка взагалі не обліковується. Тобто і прибутки порахувати фактично не можливо. Це знову ж до питання нерентабельності громадського транспорту і перевезення пенсіонерів.

Як правило толку від звернень до Комітету з питань захисту прав споживачів мало, проте поголос піде і управління хоч якусь перевірку та проведе. Чи більше таких заяв буде, тим краще поводимуться водії. Просимо також нам надсилати повідомлення про те, коли і якого змісту скаргу було направлено у Комітет. Разом можна буде сформувати певні рейтинги маршрутів, які найчастіше порушують права львів'ян і трохи з того посміятися та й не тільки. Поганої слави не люблять навіть чиновники, які стоять за багатьма автотранспортними підприємствами.

Проект твориться у вільний від роботи час. Зокрема, щось можна написати під час обідньої перерви, а щось ввечері. Теми для матеріалів беруться з життя, як це зокрема сталося під час святкування 750-річчя Львова, де, як на мене, саме міська влада сіла у калюжу, і продемонструвала, що не вміє керувати не те, що містом, а й взагалі не здата провести звичайне святкування.

Саме тому, що коштів на власний хост немає - тому і було розміщено сайт на безкоштовному. Хоча є можливість переїхати на український хост. Проблема в тому, що на платних хостах в Україні такі ресурси тримати буває небезпечно, їх просто можуть закрити, якщо вони занадто набридатимуть чиновникам. Крім того чиновники останнім часом полюбляють бігати у суди, а знаючи про чесність і порядність більшості суддів, якось не дуже хочеться з ними зв'язуватись.

Чому "Бидловоз" часто критикує теперішнього мера, який нічого спільного з транспортом не має, оскільки все зроблено до нього?

Критикувати і висміювати будемо всіх, хто негарно себе поводить, бреше, не виконує обіцянок, або ж робить необдумані вчинки, які через рік півроку можуть погано відбитися на розвитку міста.

Ремонтні роботи, які приписують Андрію Івановичу велися і до нього і Буняком і Куйбідою. Те, що зроблено перед 750-річчям важко назвати реконструкцією. Швидше косметичним ремонтом, а у деяких випадках, як от на площі Ринок - це руйнування.

Зупинки у невстановлених місцях відмінили - але в інших не зробили місць для зупинок. Те ж саме стосується "розумної" постанови про заборону паркування в центрі. Проте ця заборона чомусь не стосується машин міськради і ще кількох сотень наближених. Чомусь у Європі чиновник може пройтися кілька сот метрів пішки. Навіть данський король собі це дозволяє, а львівський чиновник - зась.

З першого погляду видається, що проблему вирішено. Проте достатньо пройтися по бічних вулицях проспекту Свободи та Шевченка, щоб побачити скільки там машин припарковано прямо на тротуарі. Тепер тут немає проходу для пішоходів. Вони повинні ходити по проїзжій частині час від часу вискакуючи з під коліс машин. Це вирішення? Ні. Повинно бути розумне рішення. Спочатку спроектуй стоянки, введи правила користування дорогами центральної частини міста, а тоді вже забороняй, став турнікети.

Про великі автобуси у центрі

Можуть чи не можуть вони курсувати центром. Я відповім, що можуть. Прикладом мають стати багато європейських містечок, де спокійнісінько курсують великі автобуси. Звичайно вони не їздять по всіх вулицях позапланово і безалаберно так, як у Львові. За приклад беру Німеччину. Автобуси їздять по схемі і задовільняють потреби населення, немає корків, бо немає потреби у такій великій кількості тих же автобусів.

Один ЛАЗ класу "City" замінить 5-6 маршруток. У Києві їх бігає біля півсотні, а у Львові жодного. На інших маршрутах можна використовувати "Богдани", "Шаоліні" та інші. Проте не можна прокладати маршрути, як зараз - до кожної хати. І мета цього не покращення громадського транспорту у Львові, а можливість набивати кишені власникам маршрутів.

Звідки взяти кошти на купівлю зручних автобусів?

Проведемо невеликий урок арифметики. Бидловоз коштує приблизно 3-4 тис. доларів США. Його переобладнання десь ще біля 1000. Бидловози перебувають переважно у власності приватників, які працюють на власника маршруту і зобов'язані йому віддати біля 50 доларів в день. На одній лінії у напрямку, скажімо Сихова, їздить біля 10 машин, а може і більше.

Отже загалом власник тільки з одного маршруту отримує дохід у розмірі 500 доларів США. Компанії у Львові мають в середньому 5 маршрутів. Є такі, що мають 10-11. Таким чином прибутки від перевезення для одного власника становлять від 500 до 5500 доларів. Помножимо цю цифру на 30 днів у місяць і отримаємо суму у розмірі від 15 000 до 165 000 доларів на місяць. За рік ця сума становитиме від 180 000 до 4950 000 доларів США.

Можливво купити нормального автобуса (Еталон за 30-40 тис. доларів США або Шаолінь за 20 тис. доларів США) чи ні? Можливо. Щомісяця можна робити такі покупки. Тільки у власників маршрутів продовжується період первісного накопичення капіталу. Навіть вирахувавши податки і витрати на ремонт та пальне така можливість зберігається. Крім того жодним чином не обліковуються кошти. Вам часто видавали квиток за проїзд? НІ? І мені теж нечасто. Тобто про доходи транспортників можна тільки здогадуватись.

Позитивні приклади вирішення проблеми

Про Київ не буду говорити, бо скажуть, що столиця. Але справа набагато швидше рухається у Івано-Франківську, Чернівцях, Луцьку. Тобто робіть висновки самі.

Іван Шелявський спеціально для "Бидловоза"
Всі права застережено.
Передрук тільки з посиланням на "Бидловоз"
Львів, транспорт, Міська рада, проблеми транспорту, бидловоз. Транспортники. міський голова, львів Львівська
Hosted by uCoz