B (1K)y (1K)d (1K)l (1K)o (1K)v (1K)o (1K)z (1K)
Підтримаємо транспортників міста!
logo_b (1K)
Пишіть: bydlovoz@i.ua головна форум опитування русский альтернативний сервер http://bydlovoz.narod.ru

Новини за вересень 2006

29.09.2006 Тролейбуси - привиди, "швейцарські" паркінги і нова команда

Наша люба мерія останнім часом тішить нас мало не кожен день. Ось нещодавно було заявлено, що на зміну "бидловозам" вулицями курсуватимуть комфортабельні тролейбуси класу "City", які хоча б частково розвантажать центр міста. Щоправда не уточнили, коли саме курсуватиме це чудо техніки вулицями нашого старовинного міста.

А тим часом гості міста, що прибули на світкування 750-річчя Львова мають змогу відчути себе справжнім "бидлом" у львівському транспорті. Адже власні автомобілі доведеться залишити на "швейцарських" паркінгах, які пообіцяв побудувати новий мер.

Взагалі ми, фанати транспортників ЛЬвова, з великим захопленням сприймаємо всі нововедення міськради і переконуємось, що слова пана Садового: "Погано, коли керівник приводить із собою готову команду. Це означає, що людина прийшла робити щось недобре" ("Високий замок", 25. 09. 2006) - таки мають сенс.

Андрій Іванович на прес-конференціях і зустрічах часто розповідав про швейцарські компанії, які займуться облаштуванням паркінгів у місті, а тим часом повівся по-дубовому, по радянськи. Він просто дав вказівку наставити турнікетів. Тепер у центрі стало гарно - нема машин, проте у сусідніх вулицях пішоходам проходу нема. Їх, очевидно, також прагнуть зарахувати до бидла, як і водіїв, яким немає де ставити свої авто.

Як відомом, пан Садовий привів нову команду із "Самопомочі". От і думаєш, а чи не замислив наш мер щось погане?

Ми б порекомендували меру не тільки їздити до Ляпцігу дивитися футбол, а й інколи ходити вулицями міста.

29.09.2006 Пергони "бидловозів"

Позавчора Ваш покірний слуга, Іван Транспортоєр, став свідком перших офіційних перегонів на "бидловозах". Очевидно, що водії 13 і 86 маршрутів регулярно дивляться або читають новини від Львівської міської Ради і розуміють їх буквально.

Ймовірно, що вони чули вислів начальника управління транспорту і зв"язку Миколи Шкургана про те, що конкуренція між 13 та 81 маршрутами буде настільки великою, що хтось з перевізників зрозуміє комерційну безперспективність маршруту і звільнить його для конкурнета.

Трудові колективи 13 та 86 маршрутів зрозуміли, що за місце під сонцем потрібно боротися, а тому і влаштували боротьбу за клієнта. Водії філігранно обганяли один одного з майстерністю, якій позаздрив би сам Міхаель Шумахер. Подейкують, що відомий німець вже звернувся з офіційним листом до транспортників Львова з проханням провести для нього майстер-клас.

Водії настільки втягнулися в конкурентну боротьбу, що навіть забувають брати гроші за проїзд, а інколи взагалі забувають, що у переобладнаній вантажівці є пасажири. Ось така то вона конкуренція.

22.09.2006 "Бидловози" заберуть з Львівських доріг?

8 вересня, під час засідання виконкому Львівської міської ради начальник управління транспорту і зв’язку Микола Шкурган заявив, що центром курсуватимуть лише великі автобуси класу «Богдан» і «Еталон». За словами Миколи Шкургана, з центральної частини Львова вже забрали маршрути №172, 203, 204, 214 і 156. Таким чином кількість машин, які курсують центром, зменшилось з 1300 до 1069. До кінця вересня центром вже не курсуватимуть маршрути №13, 23Б, 81 і 180. Після ремонту вул. Гонти планується, що маршрутки, які досі їздили проспектом Свободи, курсуватимуть вул. Підвальною. Окрім того, М.Шкурган запропонував, на його думку, вигідний спосіб позбутися старих маршруток, які перевізники переробили з вантажних машин. Так, перевізникам буде поставлено умови скорочувати маршрути, які з’єднували два спальні райони. Зокрема, начальник управління транспорту і зв’язку пропонує, щоб пасажири, які хочуть добратися зі Сихова на Щурата чи з Левандівки на Майорівку, користувалися двома маршрутками. За його словами, таким чином, кілька різних маршрутів дублюватимуть один одного і перевізники, не маючи звичного числа пасажирів, побачать, що маршрути збиткові і самі «вступляться з ринку».

Яке просте і водночас "розумне" рішення. Чи не так? Пан Микола напевно добре сам знає, як легко уступитися з ринку перевезень, маючи маршрут, який щоденно приносить прибутку кілька тисяч "зелених". Адже він довгий час керував ВАТ "Львiвське АТП 14630", яке, до речі, є найбільшим у Львові. Саме то АТП тепер бореться з "бидловозами", ганебно використавши їх для первинного накопичення капіталу. Тепер, коли "бидловози" непотрібні, їх просто "списують" і купують "Богдани", "Антони", "Дельфіни".

Так от. Щось дуже сумнівним є відречення перевізників від прибутків через конкуренцію. Сьогодні чомусь ніхто не іде з маршрутів сихівських, де "бидловозів" бігає дуже багато. Очевидно, що міське керівництво не забуло і про себе. Адже непускаючи "бидловози" у центр, воно в особі п. Миколи позбавляє своє рідне АТП від зайвої конкуренції. Адже великі автобуси належать переважно великим підприємствам таким, як "Львiвське АТП 14630".

Проблема не вирішується, люди платитимуть більше, а дешевший електротранспорт розвивати ніхто не хоче. А навіщо? Народ же бидло, яке можна возити і у бортовому ЗІЛі. Треба ж не реформу, а показати бурхливу діяльність.

Ось на які "розумні" кроки доводиться робити міському керівництву, щоб зберегти "бидловози" у Львові.


18.09.2006 Почастішали напади на "бидловози"

Останнім часом почастішали напади на "бидловози". Зокрема про це говорять у приватних розмовах самі перевізники, які стверджують, що певні терористичні організації розробили цілу систему знищення "бидловозів", як виду транспорту у Львові.

Ось, що нам розповів водій одного з "бидловозів", який побажав залишитись невідомим, оскільки побоюється репресій з боку терористичних організацій міста Львова.

Пане Андрію, що ви можете сказати про сучасну ситуацію з "бидловозами" у м.Львові?

Працювати стає дедалі важче. Стрімко зростають ціни на пальне, а поряд з цим деякі вискочки намагаються перевозити людей не улюбленими "бидловозами", а великимим автобусами. Це просто злочин проти громадянських прав львів"ян. Єдине тішить, що міська влада підтримує нас.

Пане Андрію, нещодавно поширили інформацію про дії терористичних груп проти "бидловозів"

Так - це правда. Існує ціла розгалужена система на зразок "Аль-Каїди". Вони всюди мають своїх людей і намагаються впливати навіть на міську владу. Ці антисоціальні елементи вимагають постійно якихось реформ, що просто напросто знищать бидлоперевізництво. Нещодано власники найбільших транспортних підприємств Львова отримали навіть прямі погрози.

Після цього спільно з міським головою та відповідними органами було вироблено програму захисту "бидловозів". Згідно нових правил, нам заборонено після 10 вечора їздити у напрямку Брюхович, Рясного та інших віддалених районів. Крім того "бидловози" рухаються тепер групами по три-чотири машини, щоб у будь-який момент прийти на допомогу товаришам. Але це жодним чином не відбилось на зручностях для пасажирів. Швидше навпаки. Вони тепер можуть вдвічі більше відчути насолоду від їзди у переповненому транспорті. Навіть більше. Багато, хто з наших постійнипх клієнтів відмовився від послуг бані і париться прямо у кабіні "бидловоза". Дехто навіть берез собою березові віники, мило, шампунь та інші миючі засоби.

Тобто, Ви хочете сказати, що можна відчути усі переваги тропічного клімату прямо у Львові

Саме це я і мав на увазі. Тисячі львів"ян зберегли свої зароблені важкою працею кошти і можуть тепер спокійно відпочивати кілька хвилин у тропічному кліматі по дорозі на роботу. Що б Ви хотіли сказати наостанок Вашим пасажирам?

Залишайтеся такими, як Ви є. Головне не вимагайте у влади змін. Тоді ми зможемо спільними зусиллями зберегти головну ознаку транспортної системи Львова - бидлоперевізництво. Без цього десятки добрих людей не зможуть отримувати андприбутки і купувати нові бидловози.

І наостанок наше гасло:

Разом ми бидло і барани,
Бидловозам Так!!!
Автобусам НІ!

Власкор "Бидловоза" Іван Транспортоєр

12.09.2006 Львівська прокуратура бореться проти "Бидловозів"

Суб’єкти господарювання, які надають послуги з пасажирських перевезень у Львові, порушують норми вимог чинного законодавства України. Зокрема, салони мікроавтобусів не відповідають вимогам щодо якості та безпеки перевезень (демонтовані сидіння в салонах, заблоковані аварійні виходи), транспортні засоби не укомплектовані вогнегасниками та аптечками. У водіїв відсутні передбачені законом документи, а саме ліцензійні картки, дорожні та квитково-касові листи та ін. Такий висновок зробили працівники прокуратури Львівської області після здійснення перевірки з питань додержання чинного законодавства України при організації та здійсненні пасажирських перевезень у Львові.

«Також протягом травня-червня поточного року проведено перевірки на предмет відповідності встановленим нормам гранично допустимої концентрації шкідливих речовин у відпрацьованих газах двигунів автомобілів. В ході перевірок виявлено численні факти експлуатації транспортних засобів з підвищеним вмістом шкідливих речовин у відпрацьованих газах двигунів і як правило усі ці транспортні засоби проходять через центральну частину міста. Окрім цього, за дорученням прокуратури Львівської області було проведено лабораторні дослідження відповідності атмосферного повітря санітарним нормам. Найбільш «забрудненими» виявились вулиці в центральній частині міста, зокрема перевищення гранично допустимої концентрації шкідливих речовин зафіксовано на вул І.Франка, вул. Князя Романа, вул. Коперніка, вул. Підвальній, на пр.Шевченка, пр.Свободи та ін. Варто зазначити, що внаслідок забруднення повітря агресивними сполуками руйнуються деталі фасадів будівель – пам’яток архітектури у зв’язку з чим в центральній частині міста необхідно зменшити транспортне навантаження.

Встановлено, що Львівською міською радою не вживаються достатні та ефективні заходи щодо вирішення проблемних питань, пов’язаних з організацією перевезень пасажирів у м. Львові та відповідного реагування на порушення пасажирськими перевізниками вимог законодавства України. Також через не налагоджену взаємодію з цих питань між Управлінням транспорту та зв’язку Львівської міської ради та теруправлінням Головної державної інспекції на автомобільному транспорті області, з інспекцій не надходить інформація про надання перевізниками послуг з перевезення пасажирів без дозволів чи ліцензійних карток. Це унеможливлює здійснення Управлінням (як замовником перевезень) контролю за належним виконанням умов договорів на перевезення та вжиття відносно порушників адекватних заходів впливу», – зазначено у повідомленні.

За результатами проведених перевірок прокуратурою Львівської області внесено подання міському голові для усунення виявлених порушень чинного законодавства України при організації та здійсненні пасажирських перевезень у Львові та притягнення винних посадових осіб до дисциплінарної відповідальності.

Leopolis.info


Бидловози – небезпечні для життя

Камікадзе на українських дорогах. Кожна шоста маршрутка - з пошкодженими гальмами, несправним кермом та заблокованими аварійними виходами. А водії, женучись за гривнею, не зважають на правила і технічний стан свого транспорту – перевищують швидкість, набивають автобус людьми, наче бочку оселедцями, вперто не помічають обмежувальних знаків. Як наслідок, лише цього року з вини водіїв маршруток в Україні загинули 85 людей.

ICTV


Звернення растаманського руху Львова

У нашому житті є багато задоволень, без яких ми не можемо обійтися, таких як клей, маріхуана (конопля) а також вихлопні гази. Клей ми купуємо в кіосках, марихуану – на точках, а вихлопними газами ми можемо насолоджуватися безкоштовно на вулицях нашого Львова. Особливе задоволення від вдихання вихлопних ароматів можна отримати на Проспекті Свободи, вулицях Городоцькій, Зеленій, Підвальній, Личаківській та Івана Франка.

Кайфові аромати приносять нам автомобілі, які курсують вулицями нашого міста, особливо маршрутні транспортні засоби, відомі широкому загалу, як "бидловози".

Проте, останнім часом, над нашими правами нависла загроза з боку несвідомих осіб, які хочуть оновити рухомий склад, усунувши "бидловози" і таким чином зменшити викиди в атмосферу. Особливу загрозу становлять ідеї націоналістично налаштованих кіл, щодо відновлення та закупівлі трамваїв і тролейбусів, які взагалі не мають вихлопних газів.

Відбувається свідоме порушення прав людини на дихання вихлопними газами, тому ми повинні сказати своє рішуче НІ трамваям і тролейбусам!

Також відбувається порушення культурних прав релігійних меншин (нашого растафарійського руху), адже в растафаріанстві "бидловоз" - це священний транспортний засіб, в якому можна пізнати істину, шляхом вдихання аромату спітнілих пасажирів, які не милися внаслідок відсутності гарячої води. Також в тісноті "бидловоза" можна отримати глибоко-хвилюючі еротичні переживання, і навіть відчути оргазм, внаслідок тертя об інших пасажирів в ті незабутні моменти, коли священний "бидловоз" підскакує на дорожніх ямах.

"Бидловози" сприяють розвиткові сексуальної фантазії, адже в цьому тісному приміщенні люди займають незвичайні еротичні пози. Зігнуте положення, під час ізди в "бидловозах" типу "Пежо" лікує імпотенцію та статеві розлади, адже тоді відбувається посилений притік крові до статевих органів.

Не допустимо порушення растафарійських релігійних прав, збережемо "бидловози", адже вони виділяють священний вихлопний газ - ганджа, в якому дуже багато таких корисних речовин, як канцерогени та токсини. Ці речовини здатні змінювати світосприйняття людини.

Наше звернення підтримують українські та європейські правозахисні організації, зокрема, інститут "Республіка", українська Гельсінська спілка, Харківська правозахисна група, та Вінницька правозахисна організація.

Усі найсвіжіші новини в справі захисту нашого священного транспортного засобу можна довідатися, на сторінці правозахисної організації "Бидловоз"

http://tak-gena.livejournal.com


Звернення асоціації кишенькових злодіїв міста Львова

Ми працівники кишеньково-злодійського бізнесу із занепокоєнням поставились до бажання деяких ділків у транспортній сфері, які бажають знищити наші робочі місця.

Деяке заспокоєння дає хіба той факт, що міській владі вдається поки що зберегти "бидловози" від необдуманих дій недалекоглядних ділків. В історії України вже були випадки, коли чиновники необдуманими діями завдавали непоправної шкоди економіці. Згадаймо хоча б, як вирубувались виноградники ще у радянські часи. Я яка користь була нам з цього?

Пияків менше не стало, а виноградники відновлювались десятиліттями. Знищивши бидловози, буде знищено сотні робочих місць, де працюють члени нашої асоціації.

Шановні львів"яни, не забуваймо, що саме ми, працівники кишеньково-злодійського бізнесу, звільняємо Вас від найбільшого зла людства - грошей. Без грошей, Ви стаєте добрішими, Ви починаєте розуміти, що не в грошах щастя.

Не забувайте, що кожен шахрай-злодюжка має сім"ю. Знищивши бидловози, будуть знищені і робочі місця цих висококваліфікованих професіоналів своєї справи. Не допустимо цього, не дамо занапастити наші душі, знищивши санітарів наших кишень.

Асоціація кишенькових злодіїв міста Львова вже звернулася до Європейської асоціації кишенькових злодіїв. Разом ми знайдемо управу на транспортних капіталістів. Ми підтримуємо невелику частину свідомих транспортників і міську владу у бажанні зберегти "бидловози".

Голова асоціації кишенькових злодіїв Львова
Крадун Шахрай Злодійченко



УВАГА ПОЧАЛИСЯ РЕПРЕСІЇ ПРОТИ "БИДЛОВОЗІВ"!!!
Влада намагається витіснити "бидловози" з центру міста. Зокрема, за повідомленням Західної інформаційної корпорації, 8 вересня, під час засідання виконкому Львівської міської ради начальник управління транспорту і зв’язку Микола Шкурган, центром курсуватимуть лише великі автобуси класу «Богдан» і «Еталон».

За словами Миколи Шкургана, з центральної частини Львова вже забрали маршрути №172, 203, 204, 214 і 156. Таким чином кількість машин, які курсують центром, зменшилось з 1300 до 1069. До кінця вересня центром вже не курсуватимуть маршрути №13, 23Б, 81 і 180. Після ремонту вул. Гонти планується, що маршрутки, які досі їздили проспектом Свободи, курсуватимуть вул. Підвальною. Окрім того, М.Шкурган запропонував, на його думку, вигідний спосіб позбутися старих маршруток, які перевізники переробили з вантажних машин. Так, перевізникам буде поставлено умови скорочувати маршрути, які з’єднували два спальні райони. Зокрема, начальник управління транспорту і зв’язку пропонує, щоб пасажири, які хочуть добратися зі Сихова на Щурата чи з Левандівки на Майорівку, користувалися двома маршрутками. За його словами, таким чином, кілька різних маршрутів дублюватимуть один одного і перевізники, не маючи звичного числа пасажирів, побачать, що маршрути збиткові і самі «вступляться з ринку». Щоправда, таким чином втрачатимуть не лише перевізники, але й львів’яни.

Отже, міська влада вживає реальних дій для того, щоб знищити наш улюблений вид транспорту. Якщо Ви, шановні львів"яни, вважаєте, що все це робиться заради того, щоб покращити умови пересування, Ви помиляєтесь. Вам готують чергове підвищення цін. Адже тепер доведеться з одного спального району до іншого добиратися 2 маршрутками і платити відповідно 2 гривні замість однієї.

Проте це ще не все. Таким чином, ділки, які мають стосунок до мвської влади намагаються усунути "бидловози" з доріг Львівщини, оскільки самі ці ділки мають змогу купувати великі автобуси. Незабаром ми можемо втратити можливість подорожувати нашими нашими улюбленими "Мерседесами". Громадський рух "На захист "бидловозів" закликає усіх небайдужих до акцій громадянської непокори. Гуртуймося! Не дамо знищити самобутність Львова! Не дозволимо ремонтувати дороги і будівлі! Заляпаємо дешевою фарбою фасади старовинних пам"яток архітектури і заллємо бетоном нашу спадщину!
http://bydlovoz.by.ru

Всі права застережено.
Передрук тільки з посиланням на "Бидловоз"
Львів, транспорт, Міська рада, проблеми транспорту, бидловоз. Транспортники. міський голова, львів Львівська
Hosted by uCoz