B (1K)y (1K)d (1K)l (1K)o (1K)v (1K)o (1K)z (1K)
Підтримаємо транспортників міста!
logo_b (1K)
Пишіть: bydlovoz@i.ua головна форум опитування русский альтернативний сервер http://bydlovoz.narod.ru

Новини

07.02.2007 Вибіркова евакуація...

Львів'ян протягом кількох останніх місяців чує з уст міського голови Андрія Садового та начальника Управління транспорту і зв'язку ЛМР про непримиренну боротьбу наших можновладців з неправильно припаркованими авто.

Для цього вживається купа різних неофіційних та офіційних дій. Міська рада закупила навіть два нових евакуатора, яким, завдяки невеликому крану, не потрібний додатковий заїзд. Вони просто вантажать порушника і відвозять на штрафмайданчик. Послуга не з дешевих і вже перевалила відмітку 250 грн.

Крім того час від часу проводяться рейди, в яких особисто беруть участь представники міськради. Нещодавно проти всіх мешканців центральної частини міста навіть було проведено "психологічну атаку", коли бадьорий чоловічий голос з динаміків повідомляв нам десятки разів, як потрібно дотримуватись правил дорожнього руху і де не можна паркувати свої авто.

І ось вчора мені довелося побачити, так би мовити, "закон в дії". Неподалік від оперного театру стояла припаркована невеличка "Шкода Фабія", на колеса якої доблесні хлопці у помаранчевих куртках вже натягнули спеціальні пристрої, щоб евакуювати "неправильно припаркований транспортний засіб". Щоправда "Фабії" повезло. Поряд з'явилася її господиня і після нетривалих переговорів її машинку було визволено з тенет борців за правильне паркування.

Ніби звичайна, штатна ситуація. Дивує щоправда один факт. Навколо так само неправильно припарковані стояли велика БМВ і Тойота. Проте до них не під'їхав ніхто. Причина до банальності проста. Ці автівки просто не поміщаються на платформу евакуатора.

Отже правила порушувати можна. Головне купувати машину побільшу, тоді Вам жодні евакуатори не страшні. Крім того можна спокійно паркуватися на тротуарах. Там евакуатор не працює. А пішоходи, то не учасники дорожнього руху. Тому плювати на те, як вони пересуватимуться тротуарами міста. Самі чиновники часто рекомендують ходити пішки, хоча самі надають собі привілей їздити власним приватним транспортом. І це зрозуміло, бо тоді ти, як лицар у середньовіччі маєш перевагу над простолюдином, мешканцем міста, бо ти на коні (на авто).

Як вирізати апендицит автогеном через дупу...

Саме ці слова з відомого анекдоту про досягнення радянської медицини пригадуєш, коли чує про чергові "новаторства" від міськради щодо реформування транспортної системи міста та впорядкування руху. Особливо, коли йдеться про розвантаження центральної частини міста, стоянки для приватного транспорту, зупинки для автобусів.

Схоже, що плани впорядкування міста розробляються методом тику. Щось десь почув, щось десь сказали і ось маєте нові правила і дериктиви. Вирішили боротися з неправильно припаркованими авто, але не знаємо, як це зробити, а тому у совковому дусі вирішили створити ще одне джерело корупції у вигляді "бригад евакуації".

А чи є альтернатива у водіїв, які так само, як і Андрій Садовий, і Микола Шкурган і майже сотня депутатів міськради, мають право вчасно приїхати на роботу. Немає. Тому і паркують своїх сталевих коней на тротуарах та у бічних вулицях. Звичайно є ризик бути евакуйованим, якщо їздиш на старенькій "копійці" або не встиг дати хабаря "евакуаційним бригадам". Та діяти так заставляє безвихідь.

Можливою альтернативою міг би стати громадський транспорт, та він ходить якось хаотично. Немає чітко встановлених графіків. Не знайдете Ви цих графіків і на сторінці міськради. Bydlovoz звернувся вже до Управління транспорту і зв'язку з проханням надати інформацію про графік руху транспорту. Ми навіть готові розмістити цей графік у нас на нашій сторінці, проте досі відповіді немає.

Андрій Іванович любить їздити до Польщі та Німеччини, то хай би там і подивився, як працює громадський транспорт, як організовано паркування і чи багато автобусів обладнано приладами GPS. Не варто боятися спитатись, якщо чогось не знаєш. Вчитися не соромно. Соромно демонструвати своє невігластво, представляючи його, як чергову мудрість.

Можливо варто витратити кошти заплановані на купівлю GPS на розробку нормального плану реформування транспортної системи, встановлення парковочних автоматів, взагалі відправити трохи молоді з міськради за кордон повчитися. Тоді і житимемо краще.

А поки що у Львові ведеться хаотична забудова. Нікого не цікавить забезпечення під'їзду до будинків, планування місць для зупинок транспорту, планування стоянок, планування місць для смітників. Це все перекладемо на голови наших нащадків, які сушитимут голову над тим, як же прокласти трамвайну колію серед купи натиканих, як небуть висотних і приватних будинків. Немає в нас і генерального плану розвитку міста.

Ось і шарахається Львів зі сторони у сторону, як нетверезий вуйко, що вийшов з корчми, а чиновники вигадують черговий метод вирізання апендициту автогеном через дупу, а потім ще й хизуються тим методом перед журналістами на прес-конференціях. Отак за "глобальними" справами і забувають про дрібниці без яких місто не може жити.



Іван Шелявський

Всі права застережено.
Передрук тільки з посиланням на "Бидловоз"
Львів, транспорт, Міська рада, проблеми транспорту, бидловоз. Транспортники. міський голова, львів Львівська
Hosted by uCoz